הראל פפו אמן חושים ומנטליסט לוגו רשמי
054-4423555

קבלת פנים לבר מצווה - אמן חושים

איך ליצור עבור האורחים שלכם חוויה בלתי נשכחת כבר בקבלת פנים לבר מצווה של ילדכם?

באירועים פרטיים שאנחנו עורכים המוזמנים שלנו הם בערך באותו חתך גילאים או אפשר להגיד שברובם כבר מבוגרים. באירועי בר מצווה אנחנו משלבים את המבוגרים שהם לרוב המוזמנים של ההורים ואת הצעירים המתבגרים שהם חברים לכיתה של בעל השמחה. כשאנחנו רוצים להוסיף לאירוע שלנו אטרקציה שתלווה את קבלת פנים לבר מצווה של בנינו אנחנו צריכים להתאים את החוויה גם למבוגרים וגם לחבר'ה הצעירים ושכולם ייהנו כאחד.

אטרקציה לאירועים – אמן חושים וטלפתיה

אנחנו מכירים מאירועים שהיינו אורחים בהם שעולם האטרקציות והמופעים הוא גדול ורחב, ישנם כאלו המזמינים להקה שתנגן, ישנם המזמינים רקדניות, ישנם המשלבים ליווי בעל השמחה עם תופים או נגני כינור חשמליים וכן הלאה. בקבלת פנים לבר מצווה עם אמן חושים אתם מעניקים לאורחים שלכם חוויה בלתי נשכחת, מלאת צחוק מתגלגל ופליאה אדירה.

איך לבחור אמן חושים מקצועי

אמן חושים מקצועי הוא אמן היודע איך להתחבר לקהל שלו, לא משנה לו אם הקהל מבוגר, צעיר או משולב. הוא יודע להפעיל את חושיו ואת כישרונו בצורה מופלאה שתפתיע את כל הבאים לחגוג אתכם יחד. אמן חושים משתמש ביכולות טלפתיה, קריאת שפת גוף ויכולת חשיבה יוצאת דופן. במופע מרשים לקבלת פנים לבר מצווה שאתם מתכננים בקרוב אתם תפתיעו את האורחים שלכם, תגרמו להם לצחוק עד ששרירי הבטן יורגשו ותעניקו להם חוויה לאירוע בר מצווה שלא ישכח

אמן חושים מקצועי – הראל פפו

המופעים של הראל פפו הם ייחודיים ומרתקים הוא משתף את הקהל כחלק מהמופע שלו מה שיוצר בכל אירוע מופע חדש ושונה. אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר על מנת לשריין את מועד האירוע שלכם עם מופע מצחיק עד דמעות, חווייתי ומפתיע כמו שלא ראיתם לפני כן.

לסיכום

עם מופע אמן חושים בקבלת פנים לבר מצווה בנכם יחזור לבית הספר לאחר האירוע ויקבל מחבריו המון מחמאות על האירוע שלו, החוויה שבני הנוער יחוו יחדיו עם כישוריו של הראל פפו יביאו אתכם להיות אלו שערכו אירוע ייחודי ומפתיע ויכתיר את האירוע שלכם כהצלחה גדולה.

לשדרוג האירוע שלכם
השאירו פרטים