הראל פפו אמן חושים ומנטליסט לוגו רשמי
054-4423555

פעילות גיבוש צוות מורים

זה הזמן לפנק את צוות המורים:

לפחות פעם אחת במהלך השנה אנחנו רוצים לפנק את המורים שלנו בפעילות גיבוש צוות מורים.
למורים יש את אחד התפקידים החשובים ביותר אם לא התפקיד הכי חשוב שיש, הם מלמדים ומטפחים את הדבר היקר מכל את הילדים שלנו, את העתיד שלנו. לא רק אנחנו ההורים רואים את חשיבות המקצוע, גם אנשי הצוות הכוללים את היועצים והמנהלים שרואים את החשיבות בתפקיד המורה. הם בחזית עבור הילדים וחשוב לתת להם את החיזוק החיובי שכל כך מגיע להם על פועלים לאורך השנה.

פעילות גיבוש צוות המורים:

אחת הדרכים לשמר את כוחם של המורים היא על ידי פעילות גיבוש צוות מורים, בו הם מקבלים איזו אתנחתא מההתנהלות היום יומית, מתנערים מהשגרה ומתפנקים בפעילות גיבוש שתחזק אותם להמשך הדרך. זו אחת הדרכים הנפלאות עבור המורים שכן מרבית הזמן הם נמצאים עם ילדים או מתבגרים וההתנהלות המשרדית קטנה יחסית. בפעילות גיבוש צוות מורים הם מקבלים זמן איכות עם מבוגרים אחרים ויש להם את המכנה המשותף שהם התלמידים שלהם.

שמירת האנרגיה של צוות המורים:

הפעילות הזו חשובה מאוד עבור המורים לשמור על האנרגיה ולחדש כוחות לטובת התלמידים. מורים מרוצים מעבירים את הרגשתם הטובה לתלמידים שלהם ובעצם זה לטובת שני הצדדים.

מופע של אמן חושים וטלפתיה – הראל פפו

ישנן דרכים רבות ומגוונות לפעילות גיבוש צוות מורים אחת הדרכים המעניינות, המצחיקות והמפתיעות זה על ידי מופע של הראל פפו, אמן חושים. תכלו לראות באתר את מגוון המופעים שאנו מעלים עכשיו ותמיד עובדים על חומרים חדשים ומפתיעים. הפתיעו את המורים בפעילות גיבוש באווירה אחרת ומצחיקה. בפעילות מסוג זה המורים לא רק צופים, המופעים של הראל פפו המורים משתתפים גם כן וזה יוצר חוויה יוצאת דופן ומגבשת מאוד.

לסיכום:

הזמינו מבעוד מועד את המופע שאתם מעוניינים לפנק את המורים בפעילות גיבוש צוות מורים הבא, אתם תיצרו חוויה שונה ממה שהם מכירים מה שיגרום להם להתעניין יותר, להשתתף יותר ובטוח שגם ליהנות יותר. כולנו מכירים את ההרגשה לפני פעילות גיבוש צוות מורים שלא בהכרח רוצים לצאת ולאחר שיוצאים, לא ממש רוצים לחזור .הפעם, מההתחלה ועד הסוף למורים שלכם תהיה חוויה מצחיקה שהם לא ירצו שזה יגמר.

לשדרוג האירוע שלכם
השאירו פרטים