הראל פפו אמן חושים ומנטליסט לוגו רשמי
054-4423555

פעיליות גיבוש צוות

חשיבות פעיליות גיבוש הצוות שלכם

חשוב לארגן פעילויות גיבוש צוות שיגבשו בין העובדים וירתמו אותם לשיתוף פעולה צוותי.
ארגונים וחברות רבים כבר הבינו את החשיבות של צוות עובדים מגובש ומאוחד. לא בכדי הם משקיעים רבות הן בתכנון שמתחיל זמן רב לפני קיום יום הגיבוש והן בתקציב. הארגונים והחברות משקיעים כל כך הרבה משאבים על מנת שפעילויות גיבוש צוות העובדים יהיו יעילות חברתית, שיקנו לעובדים אפשרות להשתתף ולהיות חלק פעיל בפעילות וגם כמובן שיהיו מהנות ומשעשעות ככל הניתן. כי מטרתו של יום גיבוש או יום כיף היא לגרום לעובדים להכיר יותר ולהתחבר אחד לשני יותר, גם עם עובדים שאנחנו בקשר רופף איתם בעבודה.

העלאת רמת המחויבות של הצוות

ארגונים וחברות רבים הבינו את החשיבות הטמונה בצוות עובדים מגובש, ההווי החברתי כמעט ולא מתקיים ביום יום במשרדים, העובדים מגיעים למשרדם ומתחילים לעבוד, לפעמים פוגשים מישהו בפינת הקפה ומחליפים מספר מלים ולפעמים אפילו זה לא קורה. מנהלים רבים מבחינים בשינוי שחל על העובדים אחרי פעילויות גיבוש צוות, הם מרגישים יותר נעים להגיע למקום העבודה, הם מחויבים יותר, שמחים יותר וטוב להם יותר בסביבת העבודה, וזה בוודאי הדבר שכל מעסיק מייחל שהעובד שלו ירגיש.

הגברת תחושת הנאמנות

הווי חברתי בהחלט חשוב, אבל מה שמעניין את הבוסים יותר, זה הנאמנות ותחושת המחויבות של העובדים למקום עבודתם. בפעילויות גיבוש צוות לעובדים, העובדים מרגישים שהמעסיק שלהם משקיע בהם, שהם חשובים לו והוא רוצה לפרגן להם. בדרך הזו העובדים מרגישים שהם מקבלים את העידוד לעבודתם היום יומית והם רוצים להמשיך ולתת כי במקום העבודה יודעים להעריך את עשייתם במהלך השגרה.

פעילות גיבוש צוות עם אמן חושים

צוותי HR יקרים, הכירו את הראל פפו, אמן חושים. הראל יעביר לעובדים בחברתכם פעילויות גיבוש צוות בצורה שונה, מפתיעה, מצחיקה ומסקרנת. באתר תוכלו לראות את הפעילויות שהראל מציע ולהתעדכן במופעים חדשים. בפעילויות גיבוש צוות לעובדים מסוג זה, העובדים ימשיכו לדבר על החוויה המדהימה שהוא ישאיר בהם לעוד הרבה זמן אחרי יום הגיבוש.

לסיכום

עיינו במופעים, פנקו את העובדים שלכם בחוויה יוצאת דופן, במופע שלא ראו כמותו, הראל פפו משתף את העובדים במופעים שלו ולכן הם יהיו חלק פעיל בפעילויות גיבוש צוות העובדים, בצורה חווייתית ומפתיעה.

לשדרוג האירוע שלכם
השאירו פרטים