הראל פפו אמן חושים ומנטליסט לוגו רשמי
054-4423555

ערבי גיבוש צוות

ערבי גיבוש צוות זו אחת הדרכים הטובות ביותר ליצירת צוות מאוחד.

כולנו מכירים ממקום עבודה כזה או אחר שעבדנו בעבר ואולי עדיין עובדים באותו המקום, את החוויה שהייתה לנו בערבי גיבוש צוות באותה החברה. אם הייתה לנו חוויה מהנה אנחנו נזכור אותה לטובה ואם החוויה הייתה משעממת אנחנו נזכור אותה כחוויה מיותרת, בזבוז זמן ובאותו הזמן שערב גיבוש התקיים בוודאי גם כעסתם שבכלל יצאתם מהבית.

כדאי להשקיע בצוות שלכם

ערבי גיבוש צוות לעובדים בדרך כלל מתקיימים אחרי שעות העבודה, העובדים ממשיכים ישירות מהעבודה למקום המפגש לפעילות הגיבוש או שיש להם כמה שעות בין העבודה לערב גיבוש, בשעות האלו הם רצים אחרי הזמן, להוציא את הילדים מהגנים, לסדר להם בייביסיטר או לפחות לעזור כמה שניתן לחצי השני לפני שהם עוזבים את הבית בשנית. פעילויות גיבוש לצוות שמתקיימות מחוץ לשעות העבודה חייבות להיות מהנות וחווייתיות, הרי אם הן לא יהיו כאלה, העובדים יבחרו באפשרות להישאר בביתם או לעשות משהו שהם אוהבים או נהנים עם הקרובים להם.

חשיבות עובדים מגובשים

חברות רבות משקיעות יותר ויותר בערבי גיבוש צוות לעובדים שלהם. הם מבינים שעובדים מגובשים הם עובדים שמחים ועם הגיבוש הצוותי הם מרגישים יותר שייכות לחברה. הרבה יותר נעים להגיע בבוקר לעבודה ולדעת מי יושב לידך מאשר להגיע למקום עבודה ואתה לא יודע מי הם העובדים האחרים בחברה.

חשוב גם להוקיר תודה לעובדים

בערבי גיבוש צוות זו ההזדמנות של המעסיק להגיד תודה לעובדים, עובדים מעריכים כשהם מרגישים שהם מקבלים פרגון על עבודתם. לכן חשוב לארגונים רבים להראות לעובדים שלהם שהם ערכיים לחברה בה הם עובדים וכן, זו סוג של קריאה להמשיך הלאה בכל בכוח.

תפתיעו את העובדים שלכם ביום הגיבוש

ישנן אפשרויות רבות להעביר ערבי גיבוש צוות מוצלחים, עליכם לחשוב על מה העובדים שלכם יופתעו, יתרשמו ויעריכו. אחת הדרכים שמצליחות תמיד להפתיע עובדים בערבי גיבוש צוות הוא מופע של הראל פפו, אמן חושים מפתיע, מצחיק ושנון. הראל יפעיל את העובדים במהלך המופע ובעצם הם הופכים להיות חלק בלתי נפרד מההופעה. באתר תוכלו לראות את מופעיו השונים וליצור קשר על מנת לשריין עבור הצוות שלכם את התאריך שבו שאתם מעוניינים.

לשדרוג האירוע שלכם
השאירו פרטים