הראל פפו אמן חושים ומנטליסט לוגו רשמי
054-4423555

מופע טלפתיה לבר מצווה

המנטליסט הראל פפו

מארגנים את בר המצווה של הילד שלכם? מחפשים תכנית אומנותית שתרתק ותבדר את הילדים ואת ההורים כאחד? אחד המופעים הייחודיים ביותר הוא של אמן החושים והטלפתיה הראל פפו. אמן זה מעביר מופע מרשים שישלהב את הקהל הצעיר, יחבר אותו למופע ואף יצחיק אותו. כמו כן, הראל פפו הוא אמן חושים ייחודי המופיע מדי יום על במות ומספק גם הרצאות וסדנאות לערבי חברה, ימי גיבוש, ימי כיף ואירועים שונים.

מה אפשר לשלב במופע טלפתיה לבר מצווה?

קהל היעד של ילדים הוא שונה בתכלית מקהל היעד הבוגר. הילדים רואים בטלפתיה ואומנות חושים כמופע קסמים לכל דבר וזוהי המילה הידידותית יותר שהם מכירים בגיל זה. אכן, הילדים רוצים להיות מופתעים בכל קטע מחדש, לצחוק וליהנות. במקביל, חשוב שיבינו את התכנים המועברים ויתחברו לאמן המופיע. הראל פפו יידע לחבר אליו את הקהל הצעיר והמבוגר באירוע בר המצווה מתחילתו של המופע ועד סופו – ועל כן מופעיו נחשבים למוצלחים ופופולריים ביותר.

מופע המתאים לכל הגילאים

חשוב לשלב שיח עם הילדים במהלך המופע, להעלות חלק מהם על הבמה ולערב אותם בהופעה. סביר להניח שיהיה מדובר במעגל חברים קרוב מהכיתה או ממקומות אחרים – לכן גם כאשר אמן החושים יעשה קטעים על חבריהם, הילדים עדיין יישארו מרותקים, יתעניינו במה שקורה ולא יורידו את העיניים מהמופע. בסופו של דבר הקהל ייהנה, יצחק ויופתע עד כדי כך שהוא ימשיך לדבר על המופע הזה והקטעים השונים בו ימים רבים לאחריו; עובדה שתהפוך שבסופו של דבר את האירוע שלכם למוצלח.

לגעת בקסם

מופע טלפתיה לבר מצווה הינו מופע ייחודי ומיוחד המשלב קטעים לקהל הצעיר והבוגר. המופע מועבר בצורה קלילה ומצחיקה, לצד חוש הומור שנון, קטעים חדשים של טלפתיה, קריאת מחשבות, הזזת חפצים, טריקים ועוד. כל אלה לא ישאירו אדישים אפילו את הקהל הצעיר בהופעה שבכל הקשור לבר מצווה הוא הקהל העיקרי אליו מופנים התכנים.

לשדרוג האירוע שלכם
השאירו פרטים